Magdalena B.
- Kobieta, 20 lat
- Pełny etat, Część etatu
- Doświadczenie: poniżej 1 roku
- Marki
- Potwierdzony adres e-mail
Uważam, że nadaję się na nianię, ponieważ jestem osobą odpowiedzialną, cierpliwą i pełną empatii. Mam 20 lat i od dawna interesuję się pracą z dziećmi, co potwierdza moje zaangażowanie w opiekę nad młodszymi członkami rodziny oraz znajomymi. Chcę rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie, które będzie mi pomocne podczas studiów pedagogicznych, na które planuję się już wkrótce wybrać.
Jestem osobą odpowiedzialną i sumienną, co jest kluczowe w opiece nad dziećmi. Potrafię zapewnić im bezpieczeństwo, a także dbać o ich rozwój emocjonalny i intelektualny. Mam dobre podejście do dzieci, potrafię z nimi rozmawiać, bawić się i uczyć w sposób przyjazny i zachęcający. Dodatkowo, jestem cierpliwa i wyrozumiała, co pozwala mi radzić sobie z trudnymi sytuacjami, takimi jak złość, nieposłuszeństwo czy kaprysy.
Planując studia pedagogiczne, chcę zdobyć jeszcze więcej wiedzy i umiejętności, które pozwolą mi lepiej rozumieć potrzeby dzieci i wspierać ich rozwój. Praca jako niania to dla mnie świetna okazja, aby praktycznie wykorzystać to, czego się uczę, a jednocześnie pomóc rodzinom w opiece nad ich pociechami. Jestem osobą energiczną, kreatywną i pełną entuzjazmu, co sprawia, że potrafię zorganizować dzieciom ciekawe i rozwijające zajęcia.
Podsumowując, jestem odpowiednią kandydatką na nianię, ponieważ łączę młodzieńczą energię, odpowiedzialność i pasję do pracy z dziećmi. Chcę rozwijać swoje kompetencje i zdobywać doświadczenie, które będzie mi służyło w przyszłej pracy
- Angielski / Ojczysty
- Średnie
- Liceum Sztuk Plastycznych im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie
- Kierunek: technik plastyk o specjalności zabawkarstwo
Mogę rozpocząć pracę od 02 czerwca 2025
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SO | ND | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
06-09 | |||||||
09-12 | |||||||
12-15 | |||||||
15-18 | |||||||
18-21 | |||||||
21-24 | |||||||
przez noc |
oznacza dostępność w danych dniach tygodnia i godzinach | ||||||