Iwetta T.
- Kobieta, 30 lat
- Pełny etat, Część etatu, Dorywczo, Jednorazowo
- Doświadczenie: powyżej 5 lat
- Poznań
- Potwierdzona tożsamość
- Potwierdzony telefon
- Poprawnie rozwiązany test z podstawowej wiedzy o zdrowiu, higienie i bezpieczeństwie dziecka.
- Potwierdzony adres e-mail
AKTUALNIE SZUKAM PRACY NA OKRES WAKACYJNY-LIPIEC-SIERPIEŃ
Wykształcenie i doświadczenie:
-Studia psychologiczne ze specjalizacją pedagogiczną na Uniwersytecie Adama Mickiewicza
- staż w Ośrodku Psychoterapii i Doradztwa Rodzinnego SADOWA oraz w Centrum Wspierania Relacji
-Trener TUS (Trening Umiejętności Społecznych) I i II stopień
-warsztaty z Porozumienia bez przemocy (trzy pierwsze moduły)- Agnieszka Pietlicka
-warsztaty ‘’Czułe rodzicielstwo: o przywództwie, konfliktach, złości, i empatycznej komunikacji’’-Alicja Pińkowska
-szkolenie Pomelody Masterclass z Anną Weber
-udział w licznych konferencjach z zakresu psychologii Dotatkowe: -uwielbiam podążać za dzieckiem, dawać mu przestrzeń
-osobiście lubię zabawy kreatywne, ruchowe i sensoryczne, w głowie mam mnóstwo pomysłów
-lubię też grać w gry, zgadywanki i czytać książeczki
Praca:
- doświadczenie w pracy na stanowisku psychologa w szkole podstawowej
- prowadzenie grupy terapeutycznej w przedszkolu integracyjnym (głównie dzieci w spektrum)
-od 2017 roku praca w rodzinie w wymiarze ½ etatu, w której w momencie mojego przyjścia chłopiec miał 3 lata, a młodszy miesiąc (mama w tym czasie była w domu), po ok. roku zaczęłam opiekować się dwójką rodzeństwa- aktualnie chłopcy mają 11 i 8 lat, teraz odwiedzam ich głównie dorywczo w weekendy
-pracowałam rok jako terapeutka zajęciowa z osobami dorosłymi z niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną w Warsztatach Terapii Zajęciowej
Ognik
-opiekowałam się 2 letnią dziewczynką rok -dorywczo zajmowałam się także dziećmi poniżej jednego roku życia Jak pracuje: -moją pracę opieram na zdobytej wiedzy oraz latach pracy z dziećmi i rodzicami.
Cenię sobie podejście rodzicielstwa bliskości oraz NVC, które w praktyce oznaczają dla mnie:
1.zapewnienie dziecku bezpieczeństwa, pozwalającego na maksymalną eksplorację otoczenia w mojej obecności
2. stawianie jasnych granic oraz ich komunikacja w sposób dostosowany do wieku dziecka 3.bycie uważną na potrzeby i emocje dziecka
4.pozostawanie w interakcji z dzieckiem
5. podążanie za dzieckiem, z objęciem przywództwa w kwestiach przeznaczonych dla ‘’dorosłych’’
6. niestosowanie kar i nagród, w zamian pokazywanie konsekwencji czynów
7. wspieranie w trudnych momentach poprzez zrozumienie (empatyzowanie), ale także przez pocieszenie, przytulenie, wygłupy okazywanie ciepła
8. z psychologicznego punktu widzenia dziecko do regulacji emocji oraz zyskania świadomości swoich stanów emocjonalnych potrzebuje dorosłego, który będzie opisywać to co się z nim dzieje. Na przykład: dziecko płacze po wyjściu rodzica do pracy, mogę wtedy powiedzieć: ‘’ widzę, że jesteś smutny, jest Ci przykro, że mama/tata wyszli do pracy? Rozumiem, że możesz się tak czuć. Mama/tata wróci. Może w tym czasie....(proponuje jakąś aktywność), oczywiście komunikat dopasowuję do wieku dziecka.
Zasady:
-nigdy nie krzyczę na dziecko, a wszelkie przejawy agresji w postaci kar cielesnych wobec dzieci uważam za niedopuszczalne
Jeśli powyższe rezonuje z Państwa przekonaniami serdecznie zapraszam do kontaktu przez wiadomości.
- Polski / Ojczysty
- Wyższe
- UAM
- Kierunek: Psychologia
Cieszy mnie, gdy mały człowiek czuje się przy mnie dobrze i swobodnie. Lubię opowiadać dzieciom bajki, rysować i bawić się z nimi. Staram się zadbać o odpowiednią dawkę ruchu i zróżnicowane zabawy. Osobiście relaksuje mnie joga, czytanie książek i spacery, nawet zimą :).