Zarejestruj się i...
Zarejestruj się i...
- Dodawaj ogłoszenia
- Poznaj stawki niań
- Przeczytaj wszystkie referencje
Zarejestruj się
Jesteś opiekunką? Stwórz profil
Darlene I.
W Niania.pl
od
Średni czas reakcji: 1 godzina
Ostatnia aktywność:
5 dni temu
Udzielonych odpowiedzi: 100%
Kobieta, 22 lata
Doświadczenie: poniżej 1 roku
Wynagrodzenie:
Poznań
- Kobieta, 22 lata
- Część etatu, Dorywczo
- Doświadczenie: poniżej 1 roku
- Wynagrodzenie:
- Poznań
W Niania.pl
od
Ostatnia aktywność:
5 dni temu
Średni czas reakcji: 1 godzina
Udzielonych odpowiedzi: 100%
- Potwierdzony adres e-mail
przetłumacz na język polski
Hi! I’m a friendly and responsible nanny who truly enjoys spending time with kids. With experience caring for 3-7-year-olds, I love creating fun, engaging, and safe environments where little ones can learn, play, and grow. Whether it’s storytime, creative activities, or just making sure they stick to their routines, I’m all about helping kids feel happy and supported. I play a bit of piano and love spending time in the kitchen while listening to jazz. I believe i am reliable, patient, and full of positive energy—I'd love to be a great addition to your family!
- Możliwa opieka w domu niani
- Możliwa opieka w domu rodzica
- Możliwa praca z zamieszkaniem
- Doświadczenie w pracy z bliźniakami
- Doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi
- Niepaląca/y
- Obecność zwierząt
- Prawo jazdy
- Możliwe zajęcia on-line
- Angielski / Ojczysty
- Francuski / Ojczysty
- Poniżej 1 roku życia
- 1 - 3 lat
- 3 - 6 lat
- 6 - 12 lat
- Powyżej 12 lat
- Spacery
- Kreatywność
- Muzyka
- Sporty
- Porządki
- Sprzątanie
- Zakupy
- Pranie
- Gotowanie
- Średnie
- Poznan University of Technology
- Kierunek: Sustainable building engineering
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SO | ND | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
06-09 | |||||||
09-12 | |||||||
12-15 | |||||||
15-18 | |||||||
18-21 | |||||||
21-24 | |||||||
przez noc |
oznacza dostępność w danych dniach tygodnia i godzinach | ||||||
Attention to detail and safety
Creativity in Activity
Multillingual Communication