Natalia S.
- Kobieta, 20 lat
- Pełny etat, Część etatu, Dorywczo
- Doświadczenie: 2-5 lat
- Chrzanów
- Potwierdzona tożsamość
- Poprawnie rozwiązany test z podstawowej wiedzy o zdrowiu, higienie i bezpieczeństwie dziecka.
- Potwierdzony adres e-mail
Mam na imię Natalia, mam 20 lat i jestem osobą pełną pasji, kreatywności oraz zaangażowania w rozwój dzieci poprzez twórcze i terapeutyczne działania. Od zawsze fascynowała mnie praca z najmłodszymi – ich spontaniczność, ciekawość świata oraz nieskończone pokłady wyobraźni. Swoje doświadczenie zdobywałam nie tylko poprzez edukację, ale również opiekując się młodszym rodzeństwem i kuzynostwem. Dzięki temu nauczyłam się, jak ważne jest angażowanie dzieci w aktywności, które wspierają ich rozwój emocjonalny, społeczny i intelektualny.
Uwielbiam organizować zabawy i zajęcia, które rozwijają zdolności manualne, wyobraźnię i kreatywność. Uwielbiam prace plastyczne z wykorzystaniem takich technik jak malowanie, lepienie z gliny, tworzenie ciekawych kompozycji z drucików szenilowych, czy tworzenie prac z materiałów recyklingowych. Chętnie sięgam też po zabawy sensoryczne – z piaskiem, wodą czy plasteliną – które wspomagają rozwój zmysłów i pomagają dzieciom radzić sobie ze stresem.
Bliski jest mi również kontakt z naturą – uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu i organizować zabawy terenowe, które nie tylko wspierają rozwój fizyczny dzieci, ale także uczą je uważności, współpracy i doceniania piękna otaczającego świata. Wierzę, że kontakt z przyrodą pozytywnie wpływa na samopoczucie, redukuje stres i rozwija w dzieciach empatię oraz wrażliwość.
Obecnie kształcę się w szkole policealnej na kierunku terapeuta zajęciowy, co daje mi solidne podstawy teoretyczne i praktyczne do pracy z dziećmi. Wiem, jak ważne jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której dzieci mogą się wyrażać, eksperymentować i rozwijać swoje zdolności w sposób, który będzie im sprzyjał
Posiadam certyfikaty:
• Trener Bajkoterapii – szkolenie z wykorzystania terapeutycznych bajek wspierających rozwój emocjonalny i społeczny dzieci.
• Trener Grafomotoryki – kurs dotyczący wspomagania rozwoju umiejętności pisania poprzez ćwiczenia grafomotoryczne.
• Terapia Ręki – I i II stopień – szkolenia z zakresu diagnozy i prowadzenia terapii wspierającej sprawność manualną i sensoryczną dłoni.
• Podstawy Plastyki Sensorycznej – kurs uczący pracy z dziećmi poprzez działania plastyczne stymulujące zmysły.
Dodatkowo ukończyłam kurs kompetencji społecznych, który pogłębił moją wiedzę z zakresu komunikacji, empatii i budowania relacji interpersonalnych.
Jestem także absolwentką technikum logistycznego, co nauczyło mnie doskonałej organizacji, punktualności i odpowiedzialności. Potrafię łączyć kreatywność z umiejętnością planowania, co w pracy z dziećmi jest niezwykle przydatne.
Moje zainteresowanie psychologią pozwala mi dostrzegać subtelne zmiany w zachowaniach dzieci i dostosowywać do nich odpowiednie metody pracy, które wspierają ich wzrost. W pracy z dziećmi często wykorzystuję także elementy psychologii pozytywnej, której celem jest wzmacnianie ich poczucia własnej wartości, pewności siebie oraz umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Używam prostych technik psychologicznych, takich jak rozmowy, zabawy w wyobraźnię, techniki relaksacyjne, które pozwalają dzieciom lepiej zarządzać stresem i emocjami. Psychologia zabawy jest dla mnie nieocenionym narzędziem. Wierzę, że dzięki tym doświadczeniom mogę skutecznie wspierać rozwój dzieci, a także wprowadzać je w świat, który pełen jest możliwości, twórczych wyzwań i nowych odkryć.
Każde nowe wyzwanie traktuję jako szansę na rozwój – zarówno osobisty, jak i zawodowy. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i poczucie, że mogę mieć realny wpływ na ich rozwój, towarzysząc im w drodze ku odkrywaniu świata pełnego możliwości
- Polski / Ojczysty
- Średnie
- Zespół szkół w Libiążu
- Kierunek: Technik logistyk
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SO | ND | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
06-09 | |||||||
09-12 | |||||||
12-15 | |||||||
15-18 | |||||||
18-21 | |||||||
21-24 | |||||||
przez noc |
oznacza dostępność w danych dniach tygodnia i godzinach | ||||||
-Umiejętność organizowania różnorodnych aktywności rozwijających zdolności manualne, intelektualne oraz emocjonalne
-Zamiłowanie do rękodzieła
-Praca z materiałami sensorycznymi
-Kreatywne podejście do pracy
-Punktualność i odpowiedzialność
-Umiejętność tworzenia materiałów dydaktycznych
-Znajomość zasad pierwszej pomocy
-W trakcie nauki podstaw języka migowego
KURSY:
*Terapia ręki (1 i 2 stopień)
*Trener Grafomotoryki
*Trener Bajkoterapii
* Podstawy sensoplastyki
* Kurs kompetencji społecznych