- Dodawaj ogłoszenia
- Poznaj stawki niań
- Przeczytaj wszystkie referencje
Diana S.
- Kobieta, 21 lat
- Dorywczo
- Doświadczenie: brak
- Wynagrodzenie:
- Lublin
- Potwierdzony adres e-mail
Mam 21 lat i studiuję zarządzanie, ponieważ fascynuje mnie organizacja, planowanie i efektywne wykorzystywanie zasobów – zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym. Poza tym od dawna pasjonuję się psychologią, zwłaszcza tym, jak różne aspekty ludzkiej natury wpływają na nasze decyzje i relacje. Uwielbiam zgłębiać tajniki ludzkiego umysłu, co pomaga mi lepiej rozumieć innych i budować wartościowe więzi.
Jestem osobą przyjazną i otwartą, dlatego łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi. Ta cecha szczególnie przydaje mi się podczas prowadzonych przeze mnie korepetycji z matematyki. To nie tylko sposób na dzielenie się wiedzą, ale także okazja do rozwijania empatii i cierpliwości. Mam przyjemność pracować m.in. z chłopcem z autyzmem, co jest dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem. Uczę się dostosowywać sposób przekazywania informacji do jego potrzeb, a każde nasze zajęcia są dla mnie inspiracją do dalszego zgłębiania tematu neuroróżnorodności.
Na co dzień staram się łączyć moje zainteresowania, by lepiej rozumieć świat i ludzi. Wierzę, że życzliwość, otwartość i ciągłe poszerzanie horyzontów pozwalają osiągać sukces zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym.
- Możliwa opieka w domu niani
- Możliwa opieka w domu rodzica
- Możliwa praca z zamieszkaniem
- Doświadczenie w pracy z bliźniakami
- Doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi
- Niepaląca/y
- Obecność zwierząt
- Prawo jazdy
- Możliwe zajęcia on-line
- Polski / Ojczysty
- Poniżej 1 roku życia
- 1 - 3 lat
- 3 - 6 lat
- 6 - 12 lat
- Powyżej 12 lat
- Spacery
- Kreatywność
- Muzyka
- Sporty
- Porządki
- Sprzątanie
- Zakupy
- Pranie
- Gotowanie
- Wyższe
- Katolicki Uniwersytet Lubelski
- Kierunek: Zarządzanie
• Umiejętność obserwacji – wyciąganie wniosków na podstawie zachowań i sytuacji.
• Organizacja i zarządzanie czasem – umiejętność efektywnego planowania zadań i obowiązków.
• Empatia i cierpliwość – szczególnie przydatne w pracy z dziećmi, w tym z osobami neuroatypowymi.
• Kreatywność w zabawie i nauce – wymyślanie angażujących i rozwijających aktywności.