Delilah W.
- Kobieta, 27 lat
- Część etatu, Dorywczo, Jednorazowo
- Doświadczenie: 2-5 lat
- Warszawa
- Potwierdzony adres e-mail
Jestem ciepłą, pełną energii i otwartą osobą, która od zawsze czerpie ogromną radość z pracy z dziećmi. Z wyróżnieniem ukończyłam psychologię (specjalność neurokognitywistyczna), a w latach 2022–2025 pełniłam funkcję wiceprzewodniczącej Koła Naukowego Psychologii Dziecka na Uniwersytecie SWPS. Wiedzę akademicką łączę z praktyką. Odbyłam psychologiczny staż w żłobku, prowadziłam Treningi Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci w szkołach podstawowych, a przez wiele lat pracowałam jako niania (dzieci w wieku 2–13 lat).
Przez 2 lata mieszkałam w USA jako AuPair, co dało mi nie tylko bogate doświadczenie w opiece nad dziećmi w różnym wieku, ale także pozwoliło rozwinąć płynną znajomość języka angielskiego. Mogę sprawować opiekę całkowicie w tym języku, jeśli rodzicom zależy na środowisku dwujęzycznym.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi neuroatypowymi, w tym z ADHD i ASD, co nauczyło mnie jeszcze większej uważności, cierpliwości i elastyczności. Każde dziecko traktuję indywidualnie, z ogromnym szacunkiem dla jego potrzeb, tempa i emocji.
Uwielbiam tworzyć atmosferę bezpieczeństwa, ciepła i zaufania, aby dzieci czuły, że są ważne, zauważone i wspierane. Opieka nad nimi to dla mnie nie tylko praca, ale prawdziwa pasja.
- Polski / Ojczysty
- Angielski / Zaawansowany
- Wyższe
- Uniwersytet SWPS
- Kierunek: Psychologia (neurokognitywistyka)
| PON | WT | ŚR | CZW | PT | SO | ND | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 06-09 | |||||||
| 09-12 | |||||||
| 12-15 | |||||||
| 15-18 | |||||||
| 18-21 | |||||||
| 21-24 | |||||||
| przez noc |
| oznacza dostępność w danych dniach tygodnia i godzinach | ||||||
Stress Management Course - Hudson County Community College, NJ, USA
Kurs zarządzania stresem, rozwijający umiejętność pracy w wymagających sytuacjach oraz wspierania dzieci w regulowaniu emocji.
Internship (2025): “Blisko” Nurseries and Kindergartens, Hygge Village
Praktyki w nowoczesnym środowisku przedszkolnym, skupione na podejściu bliskościowym, wspieraniu rozwoju emocjonalnego i samoregulacji dzieci.
Umiejętności kreatywne i rozwijające:
• prowadzenie zajęć TUS - dzieci szkoła podstawowa
• szydełkowanie
• szycie
• ceramika
• nauka angielskiego w formie zabawy i naturalnej komunikacji